بیمار خارجی در بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت با خانواده در عشق با فرهنگ چینی به دلیل طب چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار خارجی در بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت با خانواده در عشق با فرهنگ چینی به دلیل طب چینی افتاد

"بسیار سوزن های کوچک می توانید به این بیماری، هنوز ریشه های مختلف و برگ های این گیاه درمان تمام مواد اولیه دارویی هستند. طب چینی است که واقعا بسیار فوق العاده است. شهر پکن اپرا نیز جالب توجه است. "گروه مشترک بین المللی، با کمک مترجمان، لعل فقط تماشا کرده بود شهر پکن اپرا" شاه Dyabin Chzhi بالا "و می گویند است. در چین، خرید چیزهایی و سفر سوار بسیار راحت، او می خواهد همسر خود را در letovat چین و زمستان زندگی می کند به احساس نشاط قوی چین است.

لعل 48 سال از بنگال، کار در دولت های محلی، و احساسات همسر خود را بسیار خوب بود. اما در سال گذشته، همسر من احساس بد و بازرسی، تشخیص نارسایی کلیه است.

"من به خصوص از ترس، چرا که دو سال پیش، خواهر من از بیماری کلیوی رنج می برند، او درگذشت،" لعل غمگین می گویند که او نمی خواست همسر وی نیز رنج می برد بسیار است. "

برای پیدا کردن بهترین روش قبل از Rahl و همسر خود را با هم در هند برای درمان است، اما اثر خیلی خوب نیست. برادر همسر یک تاجر است، سال های اولیه به چین برای کسب و کار آمد و می دانم که طب چینی. وقتی که او می داند که دولت از خواهران و ارائه برای آمدن به چین را به تلاش طب چینی. و چرا لال کار دلخواهی خود را ترک کرد به همراه همسرش برای آمدن به چین به دنبال مراقبت پزشکی چینی.

در سیستم چینی پزشکی، درمان استاندارد، دولت از همسرش است تا حد زیادی بهبود یافته است، لعل پرتنش برای استراحت زیادی. "شنید زمانی که تلویزیون در این مرحله،" شاه Dyabin Chzhi بالا "موسیقی پرشور، اگر چه مانع زبان، اما ترجمه من در مورد تاریخ جنگ گفت. گفت:" لعل.

"بازیگران چند در لباس، آرایش، مخاطبان صحنه در سال های گذشته تفسیر بر روی صحنه کوچک در جهان قرار داده است." لعل ستایش شست و گفت، فرهنگ عمیق چینی، او آماده است برای کسب اطلاعات بیشتر است.

لعل است از اسپوندیلوز گردنی شدید، درد شانه رنج می برند، آن را دشوار است به منظور بالا بردن دست خود را. هنگامی که لعل همراه همسر خود را به انجام درمان در طب سنتی چین، از آن شده است جعل شانه، طب چینی پس از مطالعه مشکلات ستون فقرات گردن رحم لعل، هر روز بعد از کار به یک ماساژ، حجامت درمان خود را از اسپوندیلوز گردن. "این یک لذت به همراه همسرش به آمده بود، من فکر کردم که دکتر نیز به من درمان رایگان درد در گردن." لعل سپاسگزار است که مردم چین بسیار مشتاق هستند، ابتکار عمل را به کمک به دیگران، بنابراین او بسیار منتقل شد.

"لعل، نه به این کیک نگاه کنید امتحان کنید؟" هنوز در شور و هیجان در لاله به یاد پرستار غوطه ور، او سعی کرد پای بر روی میز، و به ستایش "خوشمزه است." وقتی که او به دست برگ که مواد تشکیل دهنده وجود دارد، او گفت: "بیش از حد، حتی برگ انجام این کار خوب" زمانی که او به دست که کوینولا، جزئیات قاصدک همچنین می توانید طبخ، لعل درخواست کرده است در پرستار پرسید: "که در آن می توانید آنها را پیدا کنم؟ "او را شخصا به سلیقه همسر خود داشته باشد.

"چین نه تنها سحر و جادو از طب سنتی چینی، و همچنین اپرا، مواد غذایی، جشنواره های سنتی و غیره، بیشتر و بیشتر من اینجا را دوست دارم و فکر می کنم من در عشق با چین سقوط کرد!" لعل هیجان گفت، و غیره پس از یک همسر خوب، ما را به ناگای در چین مانند، یادگیری فرهنگ چینی! اگر شما نگرانی در مورد کلیه، با ما تماس بگیرید ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: